25.3.09

小手作

終於完成小手作去義賣啦!希望星期日活動成功及希望有心人這天能夠出一分力啦!!!
介紹一下我手作,有貓貓頸鏈(多謝Aileen idea) 兩款八達通套(A),
八達通套(B),
還有兩款心口針(A),
心口針(B),

其實全部手作仔都係我第一次做,希望幫到啲貓咪啦! :P

9 則留言:

aileen ♥ motu 說...

good job ah king!!!! sorry i was too busy to ask you... are you going to be there on sunday? do you need help?

King's Garden 說...

星期三我寄了手作仔去la belle epoque, 吾知佢哋收吾收到呢?星期日你會吾會去呢?

La Belle Epoque 說...

已經收到喇, 非常多謝你!!!!!!!!!!!
好開心, 好靚呀!

La Belle Epoque 說...

i think i would pay for the collar for my lovely blue blue, hehe~

King's Garden 說...

多謝你喜歡這些小手作,希望藍藍頸仔啱帶啦!:P 如果要改可以通知我,我可以加多一粒鈕o架!我開始嘗試用布做一些手鏈或頸鏈,如果成功post出來指教一吓啦!^.^

La Belle Epoque 說...

嗚....有位客人看中我手上的那個COLLAR, 我忍痛給她買了.....

KING我可否訂造一個給藍藍?
如果是藍色的就好, 可以帶著拍封面照~

請給我報個價, 這是我的電郵szekiu@gmail.com

謝謝~

King's Garden 說...

i sent e-mail to you, pls check!

szekiu 說...

wei,hvn't got it wor,
would u pls send again?

King's Garden 說...

szekiu i sent to you yesterday, but i don't know why you haven't got it, i sent again la, pls check. thanks!