19.2.09

玩具盒

大家好!我叫做Brownie(左),我妹妹叫Sugar(右),這個是我們玩具盒,由我們介紹一下有什麼玩具啦!
有我最愛“香水樽”,不過我玩得用力,所以時常要Aileen媽媽幫我逢番好之後才可以再玩.
這個是妺妺最愛“Donut”,她可以一次過玩三個Donut,(妺妺說:係呀!係呀!好味!) 還有蛋糕、車利子、 仲有波板糖添,
你睇吓我哋玩得幾開心,真係要多謝媽媽買咁多玩具給我們玩,媽媽多謝哂. :> (Sugar:多謝媽咪!)

2 則留言:

aileen ♥ motu 說...

hahahahaha... this reminds me that a few of the days are broken again but i still haven't fixed them! including the moon, the chocolate cake and the perfume bottle!!!

King's Garden 說...

hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!